Leyendo...
Estás aquí:  Portada  >  Valdeorras  >  Artículo Actual

Asunción Arias : “No Camiño de Inverno hai tramos que poñen en perigo a vida dos peregrinos, un deles en A Rúa, e hai que buscar alternativas”

Por   /  01/10/2016 

    Imprimir       Email
  • Recuerda que l trazado será delimitado definitivamente por Patrimonio antes de 2020, año dedicado a esta ruta jacabea
Asunción Arias, presidenta de la Asociación de Amigos do Camiño de Sanstiago por Valdeorras

Asunción Arias, presidenta de la Asociación de Amigos do Camiño de Sanstiago por Valdeorras

 

El año 2021 será Año Santo,  pero uno antes, el 2020,  estará dedicado al Camiño de Inverno. Para esa fecha, Patrimonio  deberá tener delimitado definitivamente dicha ruta jacobea. Así lo dice la presidenta de la Asociación de Amigos do Camiño de Santiago por Valdeorras, Asunción Arias, quien señala que en dicha delimitación no se descartan cambios.  “Por Lei, Patrimonio está obligado a delimitar o camiño .  E o fará con todos os documentos que lle pasaron os técnicos, historiadores, arqueólogos etc.  Podería ocurrir que de todo iso resultasen tramos distintos, algo que non ten por qué ser negativo, pois  sempre se podería alegar”.

Asunción Arias tiene claro que en este momento “hai trazados e tramos que están poñendo en perigo a vida dos peregrinos. Hai zonas que discurren por carreteras onde os coches pasan a gran velocidade. E tamén hai algunha, concretamente no tramo Rodeiro-Laxe, onde pasa un regato invernal e cando chove se desborda e os peregrinos corren perigo”.

Camiño de Inverno al paso por Os Alvaredos

Camiño de Inverno al paso por Os Alvaredos

 

En este sentido, recuerda que Vilamartín acaba de abrir una vía peatonal junto a la OU-536, en el tramo de San Miguel de Outeiro hasta el límite de A Rúa, si bien este último municipio no ha tomado medidas, conservando el riesgo de atropello para los caminantes. “Estou convencida de que A Rúa  tamén neste tramo vaise facer pois a nosa asociación non vai consentir a ninguén que poña en perigo a vida de seres humáns e, por  riba de todo, prima a seguridade. O tramo de A Rúa é un dos máis perigosos e hai que solucionalo”.

Finalmente, la presidenta de la Asociación de Amigos do Camiño de Santiago por Valdeorras, colectivo con el que ha recorrido el Camiño de Inverno en varias ocasiones para supervisar su estado, dice que “o deber de Patrimonio é revisar o Camiño de cabo a rabo e as zonas perigosas para o peregrinos e solucionalo, algo que vai facer ca próxima delimitación do mesmo”.

Camiño de Inverno a su paso por San Martiño (Quiroga)

Camiño de Inverno a su paso por San Martiño (Quiroga)

 

 

 

    Imprimir       Email

También te recomendamos...

NoticiasValdeorras se integra en CreandoTuProvincia

Leer mas →